preskoči na sadržaj

Osnovna škola Retkovec Zagreb

Login
e-Dnevnik

Erasmus+

EU Code Week

eTwinning škola

Brojač posjeta
Ispis statistike od 27. 9. 2016.

Ukupno: 238375
Vozni red šk. autobusa

Jelovnik

Termini informacija

ZET - zahtjev za izdavanje

U prilogu možete preuzeti Zahtjev za izdavanje pretplatne karte redovitih učenika 2023-2024. 
Zahtjevu je potrebno priložiti i sliku.

eTwinning oznake kvalitete za šk. god. 2020/2021.

Dragi učenici i roditelji.

U priloženom dokumentu pogledajte oznake kvalitete koje je dobila naša škola zahvaljujući radom naših učenika na raznim eTwinning projektima: "Lillte planet savers", "Frog Olympics", "FLYING LETTERS", "Funny Learning With Flipped Classroms" i "Pay it forward 2".

 

 

Priloženi dokumenti:
Quality labels-OS Retkovec.pdf

We are S.A.F.E. together

U razdoblju od listopada 2020. do siječnja 2021. učenici 8.d razreda sudjelovali su u projektu We are SAFE together. Projekt se provodio u sklopu nastave informatike a pod vodstvom Jasmine Purgar. Cilj projekta bio je pružiti podršku učenicima u razdoblju pandemije izazvane virusom COVID-19. Aktivnosti učenika usmjerene su na očuvanje vlastitog ali i zdravlja ljudi oko nas.  Učenici su se osvrnuli na dobre stvari koje su im se dogodile tijekom pandemije te na aktivnosti koje su mogli izvoditi kod kuće, poput vježbanja u zatvorenom prostoru ili spravljanja zdravih napitaka. Također, proveli su intervju s osobama koje su preboljele COVID-19 te na taj način razmijenili iskustva. Kako bi se u svemu i zabavili smišljali su i šale na temu pandemije. Kroz sve aktivnosti učenici su obogaćivali i znanje engleskog jezika te znanja o stvaranju slikovnih tutorijala, čime je ovaj projekt bio idealan za usvajanje nekih ishoda unutar samog nastavnog predmeta informatike. 

U priloženom dokumentu možete pogledati kratki pregled aktivnosti i radova učenika koji su nastali kroz projekt.

Priloženi dokumenti:
WeAreSAFE aktivnosti.pdf

Fyling letters project

Dragi učenici i roditelji.

Naši učenici su pod vodstvom profesorice Ksenije Todorović sudjelovali u eTwinning projektu Flying letters gdje su sa ostalim sudionicima projekta iz različitih europskih zemalja predstavili svoj grad i svoju školu. Kroz ovaj projekt imali su priliku podijeliti sa učenicima iz ostalih europskih škola dio svoje tradicije, kulturne baštine, dio svojih običaja putem dopisivanja - pisanja pisama, e-maila, izrade plakata. Također su kroz ovaj projekt imali priliku upoznati različite škole,  države, gradove te različite kulture i tradicije u raznim europskim zemljama proširujući tako svoje vidike i razvijajući osjećaj tolerancije i prihvaćanja različitosti. Uz sve to su se dobro zabavili, bili kreativni i razvili svoje digitalne kompetencije.

Projekti i pisma koje su radili i podijelili naši učenici možete pogledati u sljedećim filmićima:

Flying letters project

Flying letters projekt 2

Projekte koje su radili učenici drugih europskih zemalja možete pogledati na sljedećoj poveznici: Kliknite tu. :) 

eTwinning - SCREAM PROJECT

Cilj projekta je bio da učenici osvijeste važnost brige za životinje, posebno za svoje ljubimce te važnost očuvanja životinja. Učenici su se na različite zabavne i kreativne načine pokušavali stavljati u ulogu životinja i  na taj način shvatiti u kojim se sve situacijama životinje nalaze i kako se osjećaju kada su zanemarene, nezbrinute i napuštene. Također je održan i zajednički Zoom online sastanak sa sudionicima iz ostalih europskih škola kada te su učenici iznijeli različite probleme u svojim zemljama  vezane uz ovu temu te su pokušali doći do zajedničkih rješenja kako pomoći životinjama. 

Materijale i filmiće možete pogledati u nastavku teksta:
 

Video uratci

Video1 Video2 Video3 Video4 Video5

 

Dan ružičastih majica - 2021.

Ove godine učenici 1.D i 2.A razreda obilježili su Dan ružičastih majica, uz vodstvo i organizaciju svojih učiteljica, Marije Marko i Danijele Lang. 24. veljače 2021. godine učenici su nošenjem ružičastih majica na simboličan način željeli skrenuti pozornost na problem sve učestalijeg vršnjačkog nasilja u školama. Razgovorom o vršnjačkom nasilju i o načinima kako ga spriječiti ili zaustaviti učenicima se skrenula pozornost na probleme s kojima se mogu susresti u školi. Edukativnim videima, prezentacijama i kratkim filmovima učenici su naučili kako prepoznati vršnjačko nasilje te kako pravilno i pravovremeno reagirati da se isto zaustavi. Naučili su i otpjevali pjesmu (Ne rugaj se), kvizom su provjerili što su naučili, a likovnim izražavanjem nacrtali su znak za zaustavljanje nasilja, ružičastu ruku koja zaustavlja i kaže Stop. 2.a razred izradio je i razredni plakat.

 

100. dan škole šk.god.2020./2021.

100. (NASTAVNI) DAN ŠKOLE U OŠ RETKOVEC - eTwinning projekt 100. dan škole

I ove školske godine  učenici prvih i drugih razreda (PB)  obilježili su 100. (nastavni) dan škole u sklopu eTwinning projekta. 100. dan škole obilježili su učenici 1.D i 2.A razreda  19.veljače 2021.godine uz vodstvo i organizaciju svojih učiteljica, Marije Marko i Danijele Lang. Dan je bio ispunjen zanimljivim igrama i aktivnostima. Učenici su izradili i igrali memory sa pojmovima koji u sebi sadrže riječ sto, utrkivali su se u bojanju, traženju riječi, matematičkim štafetama, a na svježem zraku odradili su 10 ponavljanja 10 različitih vježbi te se na taj način i rekreirali. Sve su marljivo bilježili, a za kraj su izradili i podijelili diplome za 100. dan škole koje su ponosno ponijeli svojim kućama. Projekt je bio zabavan, a učenici se vesele sudjelovanju i sljedećih godina. Učenicima i učiteljicama je za sudjelovanje u projektu dodijeljeno priznanje Udruge hrvatskih učitelja razredne nastave Zvono.

 

 

 

The Frog Olympics

The Frog Olympics u okviru kojeg je prof. Steven Holes iz Londona učenicima pročitao priču "The Animals boogie" pri čemu su djeca imala priliku razgovarati s njim o priči na engleskom jeziku za vrijeme video konferencije - Zoom satanka. Učenici su na kreativan i zabavan nacin vježbali novi vokabular te ga koristili u realnoj komunikaciji na engleskom jeziku. Pri tome su dobili pohvalu za izuzetno veliku razinu razumijevanja priče na engleskom jeziku kao i za pristojnu i odlicču komunkaciju na engleskom za vrijeme razgovora o priči. Dogovoren je pononvo susret putem video konferencije prilikom kojeg ce se čitati druga priča The Frog olymipics po kojoj je projekt u kojem sudjelujemo dobio naziv.

Video naših učenika možete pogledati na sljedećoj poveznici:

Video1 Video2 Video3 Video4 Video5

 

Projekt: Little planet savers

U okviru eTwinning projekta Little planet savers naši su učenici pod vodstvom profesorice Ksenije Todorović pomoću aplikacije Chatterpix izrazili na engleskom jeziku kako možemo djelovati na očuvanje našeg planeta zemlje. Također su osmislili pjesmu vezanu uz ovu temu očuvanja okoliša koju možete pogledati ispod.

Poveznica na pjesmu

Sve filmiće koje su učenici radili možete pogledati na sljedećoj poveznici: Little planet savers - klikni za sve filmice

Na sljedećoj poveznici možete pogledati i video koji su naši učenici snimili vezano uz onečišćenje okoliša.

Video - onečišćenje okoliša

Na sljedećoj poveznici pogledajte video o kompostiranju - najstarijoj metodi recikliranja koju u svom vrtu provodi obitelj učenika koji sudjeluje u ovom projektu očuvanja okoliša i našeg planeta Zemlje.

Pogledajte filmić "Little planet savers".

Na sljedećoj poveznici pogledajte digitalne postere koje su napravili naši učenici u povodu Svjetskog dana Voda 22.3.2021.:  https://photos.app.goo.gl/DkA6139CNqmg1ch38

Projekti

Naši su se učenici  u ovoj školskoj godini, pod vodstvom profesorice Ksenije Todorović, priključili su se projektima:

Flying letters
    

Flipped Classrooom

Kliknite ovdje i posjetite virtualnu izložbu projekta.

The frog Olympic

Projekt Dan jabuka

Učenici 2.a i 1.d razreda su 20.listopada obilježili Dan jabuka u sklopu eTwinning projekta. Također su i tijekom tjedna provodili razne aktivnosti na temu jabuke. Učiteljica Danijela Lang i Marija Marko pripremile su prezentaciju koja je sadržavala informacije o dobrobiti jabuke za naše zdravlje, poslovice o jabuci, zanimljivosti te najpoznatije vrste jabuka u našoj državi. Učenici su sa učiteljicama čitali kratke tekstove o jabuci, zatim razgovarali na koje sve načine možemo pripremiti jabuku. Svaki je učenik donio jednu jabuku koju je potom opisao prema planu opisa. U pripremljenu tablicu za istraživanje učenici drugog razreda su trebali zapisati sortu, oblik, boju, miris i okus jabuke nakon kušanja. Sorte jabuka su učenici pokušavali sami odgonetnuti uspoređujući jabuke s jabukama na plakatu. Sudionici su kušali četiri vrste jabuka te ih usporedili i prokomentirali koji okus kome najviše odgovara. Na kraju su učenici 1.d i 2.a razreda slikali najdražu jabuku te radove izložili u školskom hodniku i učionici. Prvašići su povezali Dan jabuka sa nastavom HJ te su čitali i glumili u igrokazu o jabuci i kruški, uredili razredno drvo jabuke te se zabavili  i na kraju projekta zasladili sočnim jabukama koje su donijeli i izložili u razredu.

Cilj projekta je bio upoznati važnost jabuke u prehrani, vrste jabuka, koristi od jabuka, uočiti i razlikovati jabuke prema boji, okusu i obliku.

 

Projekt Dan bijelog štapa

U četvrtak 15. listopada 2020.  učenici 1.d i 2.a razreda (PB)  prvi su put obilježili Dan bijelog štapa u sklopu eTwinning projekta. Projektne zadatke, aktivnosti i prezentacije su osmislile i provele učiteljice Marija Marko i Danijela Lang.  Učiteljica Marija Marko pripremila je kratku, zanimljivu i poučnu prezentaciju kojom je učenicima pokazala kako se slijepe i slabovidne osobe snalaze u svakodnevnom životu, na koji način im možemo pomoći te je učenicima objasnila kako i osobe s poteškoćama mogu voditi kvalitetan i ispunjen život. Učenici su poslušali nekoliko pjesama svjetski poznatih slijepih glazbenika (Ray Charles, Stevie Wonder, Andrea Bocelli), pogledali isječke videa o slijepim i slabovidnim sportašima te čuli kratke priče o Hellen Keller i Louisu Brailleu. Susreli su se s Brailleovim pismom i abecedom te su se likovno izrazili ispisujući svoja imena brailleovom abecedom. Uz pokazne radionice kretanja slijepih i slabovidnih osoba te nekoliko igara učenici su još dobili i priliku čitati brajicom kako bi iskusili način na koji slijepi čitaju te su zaključili da je naša abeceda ipak lakša za čitanje kad ju možeš vidjeti, a ne samo napipati. Učenici su se nakratko  stavili u ulogu slijepe osobe kako bi iskusili koliko je zapravo teško snalaziti se u prostoru kada ne možemo vidjeti te su vježbali vođenje slijepe osobe.

Cilj projekta je probuditi u učenicima ljubav i dobrotu, te osvijestiti važnost međusobnog pomaganja i osjećaja solidarnosti.

 

preskoči na navigaciju